9 Nisan 2011 Cumartesi

Bana Zamandan Söz Ediyorlar

Gelip size zamandan söz ederler
Yaraları nasıl sardığından ya da her şeye nasıl iyi geldiğinden.
Zamanla ilgili bütün atasözleri gündeme gelir yeniden.
Hepsini bilirsiniz zaten, bir işe yaramadığını bildiğiniz gibi.
Dahası onlar da bilirler. Ama yine de güç verir bazı sözler, sözcükler,
öyle düşünürler.
Bittiğine kendini inandırmak, ayrılığın gerçeğine katlanmak,
sırtınızdaki hançeri çıkartmak, yüreğinizin unuttuğunuz yerleriyle
yeniden kucaklaşmak kolay değildir elbet. Kolay değildir bunlarla
başetmek, uğruna içinizi öldürmek. Zaman alır.

Zaman
Alır sizden bunların yükünü
O boşluk dolar elbet, yaralar kabuk bağlar, sızılar diner, acılar
dibe çöker. Hayatta sevinilecek şeyler yeniden fark edilir. Bir
yerlerden bulunup yeni mutluluklar edinilir.
O boşluk doldu sanırsınız.
Oysa o boşluğu dolduran eksilmenizdir.

Gün gelir bir gün
başka bir mevsim, başka bir takvim, başka bir ilişkide
o eski ağrı
ansızın geri teper.
Dilerim geri teper. Yoksa gerçekten
Bitmişsinizdir.

Zamanla yerleşir yaşadıkların, yeniden konumlanır, çoğalır
anlamları, önemi kavranır. Bir zamanlar anlamadan yaşadığın
şey, çok sonra değerini kazanır. Yokluğu derin ve sürekli bir sızı
halini alır.
Oysa yapacak hiçbir şey kalmamıştır artık
Mutluluk geçip gitmiştir yanınızdan
Her şeye iyi gelen zaman sizi kanatır...

*milyonlarca kez anlatırsınızz anlatırsınızz bitmezz aynı şeyleri söyler durursunuz dinmezz 

*herkese göre onlardan biri gelirsiniz yaşananlar aynı,çekilenler farklı anlar görünürler fakat sizi sizden başkasının anlayamadığı yerdesinizdir..


* kolay değildir hançerleri çıkarmak kolay değildir yapılanları unutmak kolay değildir susmak kolay değildir işte değildir !

24 Şubat 2011 Perşembe

Uzun süredir yazamıyorum yeni yeni hedeflere yelken açtım üstelik olmayacak hedeflere..
Genel olarak benim lügatımda olmaz yahut olmayacak yoktur ama işte bişeyler için çaba gösterdiğin sürece kazanırsın ...
Evet bu aralar  oluşan yeni heyecanlarıma gelince gün geçtikçe değişen kararlarım doğrultusunda laan bu gidişle senden harbi bi bok olmaz diyorum fakat içimde ayrıı bi olurluk var bilmiyorum yaklaşık 1 senedir bişeler konusunda değişen fikir ve isteklerim sanki ufakta olsa beni mutlu edecek bilemiyorum hiss,hayal her ne derseniz işte.d
Ne demiş üstad 'hayal kuranın da kurmayanın da ... :P

26 Ocak 2011 Çarşamba

yağmur ..

Dün akşam saat 6 gibi okuldan geliyorum ama öyle bi yağmur sormayın demicem istanbulda yaşayan herkess abartımı anlayabilebilir..Neyse çook zeka fıskıran benn şemsiyem olmasına rağmen şemsiyeyi koy çantaya o yağmuru cıp cıp  saçların damlayana kadar yedir sebepte ne tabi buraya da dikkat çekiyorum yağmurda yürümek istiyorum !! şuan kendimin üzerine atlayıpp saçımı başımı yolmamak için zor tutuyorum kendimi ! gerizekalıı kızımm o yağmurda ıslandınn hadi neyse bu aptallığı yaptın acısını kim çektii heaa ???
Acıyı çekeni göstermek baabına şuanki berbat durumumu anlatmayı arz ederim :/ dün geceden berii deniz ticaretii süreçlerini gören(lojistik okuyan bi kızz olduğum içinn mevzuat dersi p.tesinden beri aklımdan çıkmamışş :(:() neyse yok bu doğru bu yanlışşş aynı zamanda aaaahh kıçııım ahh kolum bacağım derkenn ağlaya ağlaya sabaha kadar süründüm hea bi dier saçmalık da şu kulağımdaki küpe öyle bi rahatsız ettiki kulağıım olduuu sıcacıkk küpeyi çıkardım falan filann halaa salak ben hasta olduğumu farketmioo ve kendi kendime yae bi küpe insanı bu kadar hasta eder mi ki bu nasıl bi insan sistemidir  diyorum :D
Neyse sabah 6 buçuk gibi yandaki yatakta yatan salak kardeşim ağlamalarıma cevap vererek kalktı anneme falan derken gözümü hastanede açtım kıçımada bi güzel 2 iğneyii yeyince vur başınııı duvarlara(bu arada iğneden korktuğum kadar hiçbişiden korkmam hea) 1 tanede değil 2 tane yaee neysee kalçalarımdaki acııı aklımı başıma uzun süre getirmiştir umarımm :((
hea bişe daha geldi aklıma sabahtan beri evdeki herkese naz yaptığım da söz konusuu :))) eee herzaman hastalanmıyorum yahu:P neysee hani şu sokaklarda satılan mısırlar var insanların uzun kuyruk oluşturdukları ben onlardan lan ne zmaandır istiyorum hep almayı unutuyorum bugünde hani hastayımya benim gamsız kardişime yaee nolur bana git onu alll son isteğim dieee anlatırkenn benim kadim dostum elinde almışş gel seenn (kadim dost çok yakın değil evii hee ona rağmenn görmeden içi rahat etmedii bebeeeiimin onuu çooookk seviyoo benn :))))))))))))))))))

Yağdırr Allahım :)))))

24 Ocak 2011 Pazartesi

Çook yükseğe çıkamam bende yükseklik korkusu var ve kimseyi yarı yolda bırakamam bende 'alçaklık korkusu' var :)

22 Ocak 2011 Cumartesi

Hani anlatamazsın ya susman gerektiği sürekli dürter seni,susarsın ama bi yanın hep konuş der,at içindekileri püskürt kinini,nefretini ! Kır kalpleri bir bir,yık köprüleri duvarları yap işte bişeyler yap da sen susma başkaları sussun ! Yok işte yok yapamıyorum nasıl çıkacağım bu illetten bilemiyorum...
Canım bazen öyle acıyo ki ne anlatsam inandırabilirim ne de anlatabilmek için uygun kelimeleri bir araya getirip cümle kurabilirim.. İnsan hayatta Sevgiliiden kazıl yer,yutar,eyvaallaah der, yolun açık olsunn bebeeim dersin çıkar gider ! 
İnsan değer verdiği insanlardan,daha doğrusu bu farklı dediği dostlarından da kazık yer mi yahu bu nasıl bi dünyadır nasıl bi sistemde her gün ölebilmeyi başarabiliyoruzz ?
İnsan adı altında 2 eli,2 ayağı,2 gözüü vs anlayın işte o özelliklere sahip yaratıklar;gülmek kadar güzel bişeyi eğer yalanlarına alet ederken kombineleyebiliyorsalar eğer ;

bilinmelidir ki gülmek de sahtedir,
bilinmelidir ki insanlık da sahtedir bu saatten sonra...

Bana şunun cevabını verebilecek kadar cesur musunuz merak ediyorum,hadiii söyleyinn yüzünüzün kaç sureti var ? 

Göremezsem açık gider gözlerim !
 
 

9 Ocak 2011 Pazar

hatalarr anladığımızda pişman olmamız için midir yoksa sonuna kadar peşimizi bırakmayan hep acı veren ve vericek olan adice bir saplantı mıdır? Bazen bazı insanlar var diyorum ki o insanlar canımı yaktı ve yine o insanlar acı çekicek bedel ödemeli hatta ödiceekkler diyorumm demesine diyorum bu gerçekten kolay bişey pekii ben neyin bedelini ödüyorum bedell ödemekk için hata yapmak gerek nerde hata yapmış olabilirimm ?Darmadağın yapann hatta düşünmekten kendimi alamadığım saatler,dakikalar,saniyeler hatta saliselerde nerede yanlış adım attım nerede ah aldım hep söylediğim bişey var bilemiyorum evet Allah kahretsin ki bilemiyorumm !
İnancım hep kuvvetlidir inanırım körükörüne ve yineinanırım kii ben hatalarımla yüzleştikçee ah keşkee yapmasaydım dedikçe düzelebilebilecek herbişey..





bu kalbi elimden aldığın günü hatırladım da sana öyle inanmıştım ki masumca vermiştim sen haince çalmıştın hani...






Heyy senn ne zaman yüzleşebileceksinn hatalarınlaa giydiğin elbisenin kirini ne zaman farkedebileceksin ne zaman pes edebileceksin ne zaman KENDİNDEN NEFRET EDEBİLECEKSİN? En azından pişman olabilecek kadar insanlık kırıntıları kaldı mı benim yürek olarak adlandırdığım sende muhtemel olmayan sol tarafınla hiç mi yüzleşemedin ?

2 Ocak 2011 Pazar

Ben daha küçücükken bu kadar büyütmüşken kalbimi,seni oraya sığdırmakta zorluk çekmedim,sorgusuz sualsiz buyur ettim,ama sen bi küçücük beni o kocaman dünyana sığdıramadın..çok mu geldim yoksa ağır mı geldim sorun bende miydi yoksa kabul et sende miydi?
çokda önemli değil :)